BDSM 8 JANUARI

Dit onderwerp bevat 18 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 maanden, 1 week geleden door Profielfoto van Korneekornee.

• Aanmaker
    Onderwerp
    Profielfoto van sexcinema
    sexcinema
    Sleutelbeheerder

• Dit onderwerp is gewijzigd 7 maanden, 1 week geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 7 maanden, 1 week geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.
  • Auteur
    Antwoorden
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

Na weer een super geslaagde BDSM dag 11 december gaan we weer voor een mooie herhaling op 8 januari 2026. Even lekker stoom afblazen na een drukke december maand.
    Natuurlijk wordt deze BDSM dag weer gehost door Meesteres Regina. En Miss Kitty en Meester Rinus zullen ook weer van de partij zijn. Het is voor ieder wat wils. De een speelt wat harder dan de andere. Dus geef aan wat je fijn vind en verwacht. En in welke rol je komt spelen.
    Wij hebben verschillende ruimtes waar allemaal verschillende films draaien. Op deze dag zal dat allemaal SM gerelateerd zijn.
    In de grote zaal staat een bed waar je met zijn allen om heen kunt staan en eventueel ook op vast gelegd kan worden. Ook staat er een andreas kruis.
    In een ander vertrek staat ook een hok waar je iemand in op kunt sluiten.
    Wij hebben ook een darkroom met gloryholes en ook daar is de mogelijkheid om iemand vast te zettten.
    Dan hebben we in ons laatste vertrek een gyneacologenstoel staan een een sling.
    Genoeg mogelijkheden om je wildste fantasieen uit te leven.
    Wij serveren deze dag aan onze koffietafel altijd een lekker hapje en alcoholvrij drankje.
    Aan de koffietafel is er de mogelijkheid om lekker met elkaar te praten en ideeen uit te wisselen of lekker even te ontspannen met een lekkere bak koffie.
    De entree is deze dag voor iedereen €15
    Een handdoek is verplicht en deze kost €2.50 aan de balie.
    Een kluisje kost €5 dit is borg en deze krijg je ook weer terug als je de sleutel weer inlevert.

Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

Hoe werkt een BDSM dag in Marilyn eigenlijk, het is anders als bij een andere BDSM dag elders, meestal zijn we met ervaren Dominanten Meesteres Regina, Meesteres Kitty en Meester Rinus. Zij zijn in bezit van veel BDSM-spullen, die ze graag gebruiken de dag, als ze passen in het spel, wat ze doen met een bezoeker, waar ze een sessie mee gaan doen. Ja eenieder kan meedoen hoor, ze weten nieuwelingen die wat ontdekken willen wat laten voelen wat kan. Maar ook de gevorderden of zeer ervaren, kunnen heel goed voelen wie ze zijn, maar je moet zelf 1 van hun aanspreken of ze een sessie kunnen krijgen. Elke Dominant heeft een eigen specialiteit, het gaat niet om hoe hard of diep je speelt, maar dat je gaat genieten van BDSM.
    Alles doen de Dominanten met respect, ze gaan eerst even praten met een onderdaan, geven dan stopwoorden aan, maar ook waar ze lichamelijk op moeten letten. Deze dag is ook zeer geschikt voor stellen, we zien elke week een aantal. Het is te hopen dat meer Dominanten mee willen doen, of komen met hun onderdaan, er zijn heel veel mogelijk heden bij Marilyn, maar ruim je eigen rommel op ook.
    We doen zeker niets met poep en plas, ook geen wurgseks, spel met vuur, of spullen die niet schoon zijn. Naalden mag alleen gedaan worden door deskundige mensen die zeer veel ervaring hebben, die een show willen geven in overleg. Ja je moet je ook houden aan de regels die gelden verder in Marilyn.

Heb je vragen dan dit stellen op forum of de dag, dan kunnen we vaak daar snel een antwoord op geven.

Profielfoto van Regina maidregina
    Deelnemer

Lieve mede BDSM personen,

Ik sluit me geheel aan bij het bovenstaande wat Mr. Rinus schrijft.
    Ik heb wel 1 opmerking, het spelen met naalden is voor zeer gevorderde personen.

Marilyn is niet de aangewezen plek om dat te doen, het gaat gepaard met bloed,
    we proberen de ruimtes zo veilig mogelijk te houden, dus hoort daar geen bloed bij.

Heb je een speciaal verzoek, dan zal er zeker een persoon zijn om je dat te laten
    ervaren, zo lang dit binnen de grenzen en regels blijven die bij Marilyn gelden.

Je mag mij ook een DM sturen, als je wensen hebt die je hier niet wil ventileren.

Fijne feestdagen gewenst en misschien tot volgend jaar, liefs Regina.

Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

Iedereen fijne feestdagen en tot 8 januari
    XXX
    R

Deelnemer

Meesteres Regina ook wij moeten dit niet doen of mensen die komen bezoeken dan hoor, maar je kan een demo geven door mensen die dat heel vaak doen, wie weet is voor mensen dat een keer bijzonder

Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

Lieve Rinus,
    Onze locatie en vergunning staat helaas GEEN needle play toe. Dus dit kan helaas NIET al snappen we natuurlijk wel dat hier animo voor is. Maar helaas….

Groetjes Team Marilyn

Profielfoto van slet minou sletminou
    Deelnemer

Hallo, mijn naam is slet minou. Ik wil me graag aanbieden als sexslavin voor jullie BDSM dag. Geen stopwoord, gewoon hard aanpakken. Deze teef heeft geen inspraak en kan aangeboden worden aan iedereen. Bij voorkeur neemt een echte meester(es) me onder zijn/haar hoede. Ik moet helaas alleen om 18:00 weg; ik kom vroeg. De teef wil graag met geboeide handen de dag doorbrengen en gekneveld als haar mond niet in gebruik is. Veel slaag, vernedering, pijn en misbruik. Kan dat op jullie BDSM dag? Het gaat er niet om of deze slet het lekker vindt, maar of mijn meesters en meesteressen het lekker vinden. Niets vragen maar gewoon doen wat je wilt, mits je onderstaande taboe’s volledig accepteert. Gewoon hard, de teef verdient het. Huilen en smeken betekent niets. De teef heeft geen eigen wil en geen inbreng. Ze hoopt onder de striemen en … het pad te verlaten. Het teefje is ingeënt tegen HPV en hepatitus en gebruikt Prep.
    WEL: pijn, vernedering, misbruik, verhuur, gangbang, deepthroat, DWANG, zweep, riem, cane, MINACHTING, uitlachen, opsluiten, dom&blond.
    NIET: geen bloed, geen ziektes, geen p&p, geen scherpe voorwerpen, geen permanente verminking (wel striemen), geen extreme oprekking, niet fisten, niet rimmen, niet fisten, geen breathplay.

Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

Tot donderdag, Minou. Eindelijk treffen wij elkaar!

Deelnemer

Kijk nu al uit naar de dag, hoop weer veel mooie lieve en bijzondere mensen te ontmoeten, die gaan genieten van de bijzondere BDSM dag
    Nieuwe jaar met Oliebollen en Appelbeignets, bak ze voor jullie allemaal hoor

Deelnemer

slet minou ik denk dat je die dag helemaal gaat voelen wie je bent, je zal de knietjes ook nodig hebben, elke bezoeker denkt aan jou gebruik lijf nu al

Profielfoto van slet minou sletminou
    Deelnemer

Dag Meester Rinus,

Wilt u mijn meester zijn op 8 december om deze willoze slet te focussen op haar werk, haar te straffen indien ze haar best niet doet en haar gebonden te houden zodat ze er niet vandoor kan gaan? Dwang en minachting zijn op hun plaats.

Ze hoopt dat u haar van 12:00 tot 18:00 in volledige eigendom neemt, haar knevelt, straft en bindt. Ze is slechts handelswaar die dag en is afgeplugd indien ze niet in gebruik is. Striemen moet ze koesteren. Vernedering maakt dat anderen haar willen bezitten. Gangbang, deepthroat en straffen gaan aan een stuk door. Huilen en smeken is alleen voor het genot van haar gebruikers. een stopwoord kent ze niet; u weet hoe ver u kunt gaan. Pijn neemt ze mee naar huis.

Mijn taboe’s staan in een eerdere mail. Wilt u svp aangeven dat u die repecteert en ook anderen laat respecteren.

uw zeer onderdanige slet minou

Profielfoto van Kornee kornee
    Deelnemer

Geachte Meesteres(sen) en Meester(s),

Nog een paar nachtjes slapen.
    Hoop dat het een boeiende dag wordt.

nederige groet
    kornee

Profielfoto van Miss Kitty NL misskittynl
    Deelnemer

Ja, ik verheug mij op een weerzien met jullie allen in het net begonnen 2026. Door de sneeuw heen zal ik met mijn witte auto richting Hilversum afreizen. Met weer wat nieuwe ontdekkingen zoals een tasje met verschillende knijpers en natuurlijk mijn collectie tepelklemmen. De hand en enkelboeien zitten al in de dokterstas en de zwepen zal ik morgenavond uitzoeken. Trouwens ook mijn strap-on komt weer mee naar Hilversum. Tot donderdag 8 januari! Groet van Miss Kitty

Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

Tot donderdag, Miss Kitty en fijn dat u de strap-on weer meeneemt. Vorige keer was zalig en wellicht kan de strap-on eens worden vervangen door een “echte”…….

Deelnemer

Ja allkes aan het inpakken, al het lekkers gemaakt Oliebollen, Appel Beignets Annas Breinet en nog maken 3 in de pan, ga genieten van een mooie dag BDSM met veel lekkers. O ja jammer mijn vriendin Meesteres Rina kon niet, ook de nieuwe Meesteres Marz is op vakantie nog. Ja Sneeuw is donderdag over, ja je kan weer genieten dan in de warme Bios, waar het nieuwe jaar goed gaan inluiden.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2026 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account