BDSM 3 juli 2025

Tags: 

Dit onderwerp bevat 5 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 maanden, 3 weken geleden door Profielfoto van Kinky Butlerhalfmanhalfbeast.

• Aanmaker
    Onderwerp
    Profielfoto van Regina
    maidregina
    Deelnemer

Beste bezoekers,

Afgelopen 3 juli 2025 was het eerste BDSM event.

Door het opschonen van het forum is de uitnodiging van dit event dezelfde dag verdwenen.
    Hierdoor hebben de bezoekers niet hun ervaring/mening over dit event kunnen geven.

Met dit bericht wil ik dit als nog mogelijk maken.

Voor iedere bezoeker die op dit event is geweest, spelend of niet, wil ik vragen,
    zijn/haar mening te geven, feedback wordt gewaardeerd dus wil ik ook graag dat
    iedereen de ander respecteert omtrent zijn/haar review.

Liefs, Regina

• Auteur
    Antwoorden
    Profielfoto van Regina maidregina
    Deelnemer

Wouw 6 dagen later heeft niemand gereageerd.
    Het lijkt me duidelijk dat er dan geen vervolg hoeft te komen.

Profielfoto van lekker_bi gedwee
    Deelnemer

Ik kon er niet bij zijn en had wel gehoopt op ervaringen te lezen, dus zeker jammer, omdat ik het graag een keer had willen mee maken. Voor corona tijd was er achterklap, vind ik ook jammer dat dit er niet meer is

Profielfoto van cd els bi cdelsbi
    Deelnemer

Hi Regina is lees het nu pas schat. Ik ben geweest en heb een erg leuke dag gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!
    Vooral het vastzetten op diverse plekken is wel mijn ding heb ik door. Volgende keer miss een kooi proberen maar die zijn wel klein voor mijn lenigheid ik ga het zeker proberen. xxx els

Profielfoto van Ger55 ger55
    Deelnemer

Ik kon die dag ook niet komen maar hoop wel dat er een vervolg komt dan zal ik er zeker bij zijn en neem mijn boeien en slavenketting mee er zal dan vast wel een meesteres of meester zijn die mij wil gebruiken en opdrachten wil laten uitvoeren.

Alsnog even een reactie…
    Het zag er super uit.
    De diverse extra dingen geweldig….
    Na wat onwennig (door mij en andere bezoekers) toch super dag geweest.
    Wat me wel opviel was dat ik een kaartje speciaal voor deze dag had gekocht, maar spontane be,oevers voor de reguliere prijs naar binnen konden en ook een bandje kregen…

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2026 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account