BDSM 17 JUNI

Dit onderwerp bevat 17 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 maand geleden door Profielfoto van lekker_bigedwee.

• Aanmaker
    Onderwerp
    Profielfoto van sexcinema
    sexcinema
    Sleutelbeheerder

Lieve bezoekers,

De BDSM is in vervolg op de 2e woensdag van de maand, maar in overleg met onze hosts Meesteres Regina en Miss Kitty is het deze maand de 3e woensdag.
    We hopen jullie natuurlijk allemaal weer te zien. Ook de laatste keer was weer een groot succes.
    Dus heb je stille verlangens om je eens helemaal te laten gaan of juist de controle te pakken is dit een heerlijke dag.

Om het voor jullie ook makkelijker van te voren in te plannen zet ik hier de aankomende BDSM dagen:

17 juni
    08 juli
    12 augustus
    09 september
    14 oktober
    11 november
    09 december

Dus verzet al je afspraken haha en kom lekker genieten.

Vriendlijke groet,

Team Marilyn (diana)

• Auteur
    Antwoorden
    Profielfoto van johannescio johannescio
    Deelnemer

Prima, bedankt.

Profielfoto van Miss Kitty NL misskittynl
    Deelnemer

Wat een prachtige aankondiging, ik zie ons daar helemaal in terug! Tot gauw nog wat nachtjes slapen maar komt goed!

Profielfoto van Kornee kornee
    Deelnemer

Hallo allemaal,

Ik heb mijn agenda leeg geveegd , andere planning gemaakt.
    Het is nog 21 nachtjes slapen vanaf vandaag.
    Ik leef er naar toe.
    Hoop op een spannende en boeiende middag.

Groet,
    Kornee

Profielfoto van Robw robw
    Deelnemer

Hoop dat het dit keer gaat lukken om te komen. Verlang er naar om weer door misskitty te worden “behandeld “. Ook benieuwd naar haar toys (bang dat dit niet gaat lukken ivm spoel uitdaging????)

Deelnemer

Wat heerlijk Kornee dat je er ook weer bij bent. Ja Rob ik weet het niet hoe dat moet, kleine toy misschien?

Profielfoto van Vera veraatje
    Deelnemer

Ik ga proberen er bij te zijn♥️

Profielfoto van Vera veraatje
    Deelnemer

Het gaat me niet lukken erbij te zijn op 17 juni, veel plezier toegewenst ♥️

Profielfoto van Kornee kornee
    Deelnemer

Nu nog 7 nachtjes!

Groet,
    Kornee

Deelnemer

@misskittynl moet ik me bij u melden? En hoe?

Profielfoto van Regina maidregina
    Deelnemer

Lieve bezoekers,

Nog 1 nachtje slapen en dan is het weer ruim een maand geleden dat wij, (Kitty en Regina) klaar stonden om jullie dromen en fantasieën waar te maken.

Bedenk dat wij net zoveel plezier er aan beleven als dat jullie doen, wij natuurlijk op een andere manier, maar bedenk dat het voor ons zeker een behoorlijke geestelijke uitdaging is om het ons zelf naar de zin te maken.

Wij begrijpen dat soms de fantasie gaat dan de werkelijkheid, maar als je niet praat over je fantasie dan zal het misschien ook wel een fantasie blijven.

Kitty en Regina staan voor vele vormen open, lief, teder, plagend, onderdrukkend, vernedering, pijn, psychisch, verlatend, markerend, maar vooral eerlijk, rood is rood.

Wil jij een spel meemaken waarbij je de grenzen van je eigen kunnen wil verleggen, indien nodig onder dwang of …….
    Laat het ons weten, wil je eerst een gesprek voeren, wij staan er open voor, echter wel als het ons uitkomt.

VOOR DE DUIDELIJKHEID: WIJ ZIJN NIET COMMERCIEEL EN VERWACHTEN GEEN WEDER DIENST.

Heel veel liefs gewenst.

Profielfoto van Maartje maartje
    Deelnemer

Dag meesteressen Mis Kitty en Regina en andere lieve liefhebbers
    Helaas kan ik morgen niet komen. Andere verplichtingen. De vorige keer was heerlijk, met goede en lekkere herinneringen. Graag tot een volgende keer
    maartje

Deelnemer

Ik laat me morge graag weer verrassen door miss Kitty. (Niets persoonlijk naar maid Regina. Probeer er om 11:00 al te zijn. Kijk er naar uit

Deelnemer

Wel Rob leuk je dan weer te zien, wie weet wat er allemaal mag plaatsvinden.

Deelnemer

Miss Kitty. Ik meld me bij u

Profielfoto van Regina maidregina
    Deelnemer

Beste Rob,

Ik zie het zeker niet als persoonlijk
    Niet erg hoor niet iedereen houd ervan wat ik doe.

Toch veel liefs, Regina

p.s. Wat zou er toch gebeuren als MissKitty je opdraacht om ……………

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2026 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account