BDSM 13 Mei

Dit onderwerp bevat 24 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 weken, 3 dagen geleden door Profielfoto van Maartjemaartje.

• Aanmaker
    Onderwerp
    Profielfoto van sexcinema
    sexcinema
    Sleutelbeheerder

Let op de BDSM is in vervolg op de WOENSDAG.
    De dag wordt weer gehost door Meesteres Regina en Meesteres Kitty. Dit magische duo is geweldig en voor iedereen wat wils. De meeste van jullie zijn al bekend met deze 2 dames en weten hoe zij spelen. Hard zacht alles is mogelijk.
    Ben je nieuw in deze wereld geef dat aan en zij zullen je meenemen in dit geweldige spel.

Wij zullen de hapjes en drankjes verzorgen aan de koffietafel, wat tevens een heerlijke plek is om even in de mood te komen of lekker na te praten.

Liefs Team Marilyn

• Auteur
    Antwoorden
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

He Lieverd,
    Even een kleine correctie op jouw bericht.
    Er staat 15 euro entree inclusief borg van de sleutel, maar de entree is €15 euro. En daar komt €5 borg voor de sleutel bij. Bij het retourneren van de sleutel krijg je die €5 terug.
    Een Handdoek is verplicht en deze kan je van huis meenemen of is aan de balie te verkrijgen voor €2,50.
    Wij zullen zorgen voor een hapje en een frisje aan de koffietafel.
    Leuk dat iedereen zo lekker enthousiast is en we hopen jullie weer allemaal te zien. Om er weer een onvergetelijke BDSM dag van te maken.
    Maar dit gaat zeker lukken met onze fantastische duo Meesteres Regina en Miss Kitty.

Liefs Team Marilyn (diana)

Profielfoto van Jim80 jim80
    Deelnemer

Goedemiddag, kan er vandaag helaas niet bij zijn.

Misschien een domme vraag en ben nog wat nieuw.
    Hoe ziet zo een dag eruit?
    Als alleengaande sub kan je dan alleen kijken hoe andere mensen spelen of is het ook mogelijk om bijvoorbeeld de gast Meesteressen te dienen als Ze daar natuurlijk tijd voor hebben.

Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

He Jim,

Het is een onderling spel van onze klanten dus daar kan je je altijd bij aansluiten.
    Kijken alleen kan natuurlijk ook, maar als je mee wil spelen geef dit aan en dan zal daar vast ruimte voor zijn.

De volgende BDSM is 10 Juni

kom vooral kijken, liefs team marilyn

Profielfoto van Regina maidregina
    Deelnemer

Het is 13 mei rond 11uur, een grote verrassing mijn vriendin Royanna is toch gekomen, ze heeft niets met bdsm, maar ze is voor mij gekomen, dat geeft een heel fijn gevoel.

Ik loop wat door de zalen en zie een man, ik spreek hem aan, hij is zoekend en afwachtend, niet zijn eerste keer hier, maar wel een fantasie over bdsm.

Fantasie is iets anders dan echt beleven, ik doe hem boeien om en begeleid hem naar het kruis, ik maak afspraken, geen pijn, maar een leuk spel, nog geen 5 minuten later hoor ik “Rood, Rood” er is nog niets gebeurd, dus ik vraag wat er is.

Dit is toch niets voor mij, zegt hij. De fantasie was leuker dan de controle nu echt kwijt zijn, ik vraag of hij het zeker weet, “Ja heel zeker”: zegt hij.

Ik maak hem los en wens hem een hele fijne middag.

Zo zie je maar BDSM is niet voor iedereen weggelegd, ik ben niet teleurgesteld, dit is realiteit van ontdekken.

Deelnemer

M heeft een afspraak met MissKitty, MissKitty en ik hosten iedere keer een woensdag per maand in Hilversum bij Marilyn een BDSM middag, in dit forum kun je lezen wanneer dat is.

Daar staat M, in latex super warm, boeien zijn om, hij staat tegen het bord achter in de grote zaal, zwetend als een otter zie ik hoe hij met MissKitty bezit is, ik loop even langs en zoals ik ben bemoei ik me met hun spel, natuurlijk met goedkeuring van MissKitty.
    We experimenteren met wat zwepen, dan gaat MissKitty zijn tas doorzoeken ze vind een gevaarlijk apparaat en vraagt zich af wat ze ermee kan doen, ik leg het haar uit, ik doe het apparaat om de balzak van M, zo sadistisch als ik ben draai ik het aan en M gaat nog harder zweten, want ja ik ken geen grenzen als het aan mij ligt, de pijn voor M moet verschrikkelijk zijn, ik blijf draaien en de weerstand wordt steeds sterker, kreunen en janken dat het zo pijn doet, wind mij natuurlijk op als sadist.

Ik doe een stap terug en laat MissKitty even verder gaan, M zijn riempje dat vastzit aan zijn halsband die wordt vakkundig om het apparaat gemaakt dat hij zelf omhoog mag houden door het hengsel in zijn mond te nemen.

MissKitty bewerkt hem met wat zwepen en ik laat even wat van mijn nieuwe collectie zien, MissKitty vraagt of ze die mag lenen en natuurlijk sta ik dat toe, me stuff, es su stuff.

Lange tijd zit de klem om de balzak en M zijn ballen worden koud en paars, natuurlijk is dat het gevolg van het afklemmen van zijn zak, maar goed ik weet heel goed wat ik kan en wat ik doe, dus die blijft nog lekker even zitten, terwijl Misskitty bezig is komt Kevin binnen, Kevin wil veel, heel veel, ja dan vraag je erom, mijn straatje, geen restricties.

Dit lees je in het volgende verhaal.

Deelnemer

KevinBig dit is zijn lengte, want wat er tussen zijn benen hangt is echt zielig, maar ja dat heb je toch niet nodig om een leuk spel te spelen.

Kevin krijgt boeien om mijn vriendin Royanna helpt ze bij Kevin om doen, ik neem hem mee naar het kruis, zet hem vast en dan komt direct MissKitty erbij, we spreken alles af en voordat hij het weet is zijn lijden begonnen, geen restricties, nou 1 dan, hij wil het wel overleven, nou dat zal wel lukken.

MissKitty pakt wat zwepen en bewerkt zijn voorkant, ik pak een hele fijne borstel die heel veel dunne stokjes heeft, ik bewerk zijn tepels ermee, iedere slag is een verrassing voor Kevin, hard/zacht, gemeen/lief, gewoon frustrerend, niet weten wat je kunt verwachten. Soms weet ik de rietjes zo zijn tepels te raken dat zijn lichaam schreeuwend de andere kant op wil gaan, o dit is zo fijn, zijn lichaam reageert op wat ik hem aandoe, hij kijk met vuur in zijn ogen, maar gelijk weet hij zijn plaats, onderdanig een Meesteres die hem kan verwonden, een schreeuw naar verlangen, Kevin, weet het, dit zal niet makkelijk worden.

MissKitty en ik kijken zo nu en dan naar M, we lopen naar hem toe, zijn ballen koud, langzaam draai ik het martelwerktuig los, het bloed stroomt weer naar zijn zaadcellen die allang dood zijn, maar ja er komen wel weer nieuwe.

Kevin zijn pikkie wordt ook niet vergeten, als je dan toch naakt staat en iedereen kijkt dan is dat een mooi mikpunt, dat vind MissKitty ook.

Dan wordt Kevin omgedraaid, nu is zijn rug aan de beurt, ik heb daar hele mooie zwepen voor, MissKitty neemt er een paar en maakt Kevin al klaar voor het slot, zijn rug is rood, maar striemen nee, dus ga ik me uitleven om mijn canvas, ik pak een rubberen zweep één met een korte strook, gericht laat ik die op zijn rug landen, de striemen krijgen vorm, meerder goed zichtbaar, wat een mooi gezicht, dat heb ik gedaan en nog trots ook, dit is de must voor een dominant en onderdanig persoon die weet wat lijden is en dat accepteert.

Dan is het genoeg, we maken hem los, maar over is het nog niet over. Midden in de zaal staat Kevin, hij weet niet wat er van hem verwacht wordt MissKitty en ik (Regina) kijken hem aan, Kevin weet het even niet meer, dan begint mijn psychische spel, op zijn knieën en weer staan, op zijn knieën, ik stel vragen waar ik eigenlijk het antwoord al van weet, maar voor een op de grond zittende onderdanige heel vernederend kan zijn, omdat die bang is dat hij het verkeerde antwoord geeft, iedere vraag kan een andere kant op gaan, iedere keer pareer ik na het antwoord een nieuwe vraag, die net anders is verder ingaat op het onderwerp waardoor ik in Kevin zijn hoofd kruip, Kevin weet het niet meer, zijn verwachting zijn hoop naar mij toe wordt steeds gepareerd.

Ik laat Kevin opstaan, vraag Kitty erbij en omhels ieder, mijn laatste woord voor Kevin is de belangrijkste in het hele spel.

VRIJ.

Er komt op Kevin zijn gezicht opluchting, dank je voor het vertrouwen.

Deelnemer

Ze staat in de gang zich voor te bereiden, meer malen loop ik langs, ze worstelt met haar haren, niet goed te krijgen zegt ze.

In de grote zaal wordt het al wat rustiger, de middag loopt op zijn einde, toch neemt ze plaats op een grote bank en kijkt om zich heen, een lief gezicht een lieve lach.

Wie is deze mysterieuze vrouw, MissKitty loopt op haar af en vraagt ben jij ………….. ze knikt, MissKitty vraagt haar de boeien om te doen en plaatst haar aan het kruis, ze staat daar, MissKitty neemt alle leiding, ik bemoei me even niet met haar spel.
    MissKitty heeft twee mooie zwepen in haar handen en zie hoe ze die behendig hanteert op dit lieve uitziende meisje.

Ik ga achter MissKitty staan, dit wordt even een andere sessie dan MissKitty had voorgesteld, ik pak de twee zwepen uit haar handen die langs haar lichaam hangen, ik sta dicht achter haar, nix geen dominantie, gewoon tederheid, gewoon overgave, Kitty laat de zwepen gedwee los, ik leg ze op haar schouders en laat mijn nagels over Kitty haar lichaam glijden soms net iets harder en dan weer teder, MissKitty staat tussen de voor mij onbekende vrouw en mij in, ik voel haar weg zwijmelen, ze staat het toe dat ik beide even laat voelen wat tederheid kan zijn in de bdsm, bdsm is niet alleen pijn doen en vernederen.

Beide laten duidelijk merken dat ze het fijn vinden, we blijven zo een tijdje doorgaan tot ik een stap achteruit doe en de zwepen van MissKitty haar schouders afneem, waren de zwepen daar gelegd met een reden of niet, dat is wat Kitty en ik alleen weten.

MissKitty draait zich om en glimlacht, een connectie en stille overdracht tussen twee dominanten.

Ik ga voor de voor mij onbekende vrouw staan en ga verder met de tedere aanrakingen van mijn lange nagels, ze sluit wederom haar ogen en geniet van de aanrakingen, langzaam zakt ze weg in het gevoel, deze voorbereiding gaat natuurlijk nooit zonder gevolg, want tederheid en pijn kunnen snel in elkaar overgaan. Ik stap naar achter en loop naar mijn koffer met zwepen, mijn favoriete zweep de “rubberen single tale” ligt in mijn hand, ik laat de zweep zien en de onbekende vrouw schud van “Nee”, ik kijk haar streng aan en dan een glimlach, ik knik van “Ja”, ze kijkt me vragend aan, het moment dat ik een grens wil verleggen, ik knik weer, MissKitty kijkt ons aan, ze kijkt naar MissKitty, in stilte is er een hele conversatie gaande tussen ons drieën, ogen die spreken.

Ik kijk haar aan ik steek zwijgend 1 vinger op, ze kijkt en glimlacht, dan knikt ze en zegt: één? Ik haal mijn schouders op, ze knik “JA”, ik bereid me voor om een juist slag met de zweep te geven, want één kan ook misschien ook wel eens echt één zijn.

De expressie op haar gezicht spreekt boekdelen, die was raak en dat zien we ook aan de striem die langzaam tevoorschijn komt, ze vertrekt een paar seconden later haar grimas als de brand van de striem zich ontwikkeld, ik glimlach en kijk haar goedkeurend aan.
    Opnieuw ontwikkeld er een stille conversatie, ik knik weer en ze kijkt me aan, ze wil niet, maar ik blijf aandringen, “Rood is Rood” maar het komt niet over haar lippen heen, ze knikt, ze staat een tweede toe, die komt harder aan dan de eerste en haar gezicht vertrekt, maar ook een voldoening straalt ze uit, ze ziet het als een overwinning op zichzelf, ze voelt de striemen branden, deze is dieper dan de vorige, maar zeker niet bloedend.
    Hoe nu verder is dit dan het einde, ik steek 4 vingers op en zeg: “je kunt het, dit is een mega overwinning op jezelf”, ze kijkt me vol trots aan, ze accepteerde het, ze heeft het gedaan, maar nog twee, ze denkt lang na, heel lang, ze wil het maar ze weet hoe het voelt, ik stoor haar niet in haar gedachten, dan kijkt ze op en zegt: “doe het, twee achter elkaar”.

Ik maak me klaar en zet mezelf schrap, de omstanders weten dat dit wel eens erger kan worden dan de voorgaande, ze kennen Meesteres Regina, Ik had mijzelf al voorgenomen dat ze minder hard zouden zijn dan de voorgaande tweede. Ik raak haar precies waar ik wil, vier striemen op haar buik, goed te verbergen.

Ze kijkt ons vol trots aan, ze is voldaan, haar gezicht zegt dat het genoeg is.

MissKitty en ik maken haar los en we omhelzen elkaar en gaan met een goed gevoel uit elkaar.

Lieve onbekende bedankt voor je vertrouwen in mij.

Profielfoto van johannescio johannescio
    Deelnemer

Mooie recensies van deze dag! Hoop er volgende keer ook bij te zijn.

Profielfoto van Maartje maartje
    Deelnemer

Het was een heel bijzonderen en geweldige middag met Mrs Regina en Miss Kitty. Dank voor het vertrouwen en me laten zweven, zweten en genieten.

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2026 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account