BDSM 13 Mei

Dit onderwerp bevat 24 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 weken, 3 dagen geleden door Profielfoto van Maartjemaartje.

• Aanmaker
    Onderwerp
    Profielfoto van sexcinema
    sexcinema
    Sleutelbeheerder

Let op de BDSM is in vervolg op de WOENSDAG.
    De dag wordt weer gehost door Meesteres Regina en Meesteres Kitty. Dit magische duo is geweldig en voor iedereen wat wils. De meeste van jullie zijn al bekend met deze 2 dames en weten hoe zij spelen. Hard zacht alles is mogelijk.
    Ben je nieuw in deze wereld geef dat aan en zij zullen je meenemen in dit geweldige spel.

Wij zullen de hapjes en drankjes verzorgen aan de koffietafel, wat tevens een heerlijke plek is om even in de mood te komen of lekker na te praten.

Liefs Team Marilyn

• Auteur
    Antwoorden
    Profielfoto van Vera veraatje
    Deelnemer

Staat in mijn agenda. Vera hoopt erbij te zijn♥️

Profielfoto van Miss Kitty NL misskittynl
    Deelnemer

Wat heerlijk, het is alweer bijna zover! Nee ik ben mijn tassen nog niet aan het inpakken maar spreek wel mensen, meestal mannen of T.girls die graag eens langs komen op onze BDSM middag. Juist de ontspannen sfeer van samen spelen en kijken en vragen stellen en deel nemen en VOELEN! Maakt dat deze middag woensdag 13 mei dus in jouw agenda hoort te staan! Wil je nog iets vragen?
    Reageer dan aan mij en Meesteres Regina. Groet van Miss Kitty en tik met het zweepje.

Profielfoto van Regina maidregina
    Deelnemer

Lieve mensen,

Ik ben eindelijk uit bed, ik heb sinds afgelopen donderdag plat gelegen, mijn rug wilde niet meer.

13 mei ben ik zeker aanwezig, leuke zweepjes ontvangen, wie gaat mijn gewillige (slachtoffer/ontvanger) worden?

Heb jij speciale wensen, Kitty en ik (Regina) staan voor heel veel zaken open, even voor de duidelijkheid wat wij NIET doen zijn naalden, plas, scat en alles wat door de maatschappij niet acceptabel is of voor de wet verboden.

Het BDSM team waaronder ik deel van uit maak, heeft besloten dat de vaste BDSM-dag een woensdag van de maand zal zijn.
    U zal worden opgevangen door onze charmante Diana, voor iedere nieuwe bezoeker zal een heldere uitleg komen.

Heb jij vragen en/of wensen, kun je altijd contact opnemen via een DM (claim niet dat we direct moeten reageren, ook wij hebben een leven)

Heel veel liefs, Regina

Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

Lieve Regina

Fijn om te horen dat het weer beter gaat met je. En goed je weer te zien de 13e (smile)

Deelnemer

Deze tekst heb ik op mijn MissKittyNL account op SDC geplaatst en wie weet is dit een uitnodiging om lid te worden van het forum:
    Promotie the Marilyn
    Miss Kitty (plus foto) staat klaar om een heerlijke middag BDSM plezier te beleven in the Marilyn in Hilversum. Wil je ook eens vragen stellen, of meekijken of zelfs even het lustobject zijn van velen die naar jou kijken? Kom dan de 2e woensdag van de maand mei dat is de 13e. Naar “the Marilyn” vanaf 11.00 uur geopend.
    Samen met Meesteres Regina heten wij je van harte welkom in onze Speeltuin voor volwassenen. Vele mannen en soms een vrouw treden door de deur binnen en veranderen in een sletje of prachtige trans vrouw. Regina heeft een harde hand en kan jouw grenzen opzoeken, vastbinden in touwen en “mindfuck” zijn haar talenten. Miss Kitty neemt haar tuigje mee en kan jou in de sling een prostaat en balzakmassage laten ondergaan die je nog niet eerder hebt ervaren, tenzij je voor de 2e of 3e keer terug komt, knipoog. Een middag vol met rollenspel voor Dominanten en onderdanigen. Je kunt het allemaal uitproberen en vragen stellen en kijken en meedoen. Ontspannen sfeer! Toegang € 15,- incl. kluisborg van 5 euro.
    Wie weet zie ik je daar? Trouwens mensen in alle vormen en soorten zijn van harte welkom! Wees jezelf dat is het fijnste om te zijn! The Marilyn, Larenseweg 5, Hilversum. Betaald parkeren. Open van 11.00 – 20.00 uur. Je kunt ook via de website van the Marilyn https://marilyn.nl/CinemaForum in de BDSM groep jouw wensen kenbaar maken. Knuffel van Miss Kitty en tik met het zweepje.

Profielfoto van Maartje maartje
    Deelnemer

leuke en uitnodigende berichten, im ben van plan in de middag 13 mei langs te komen, als tv-sletje/slaafje maartje; om mee te spelen; ik bied me graag (?) aan. Voor mij eerste keer bij Marilyn. Ijs en weder dienende, graag tot woensdag.

Deelnemer

Maartje wat leuk dat je erbij bent, meld je even bij ons aan dan kunnen we je wegwijs maken. Tot woensdag!

Profielfoto van Maartje maartje
    Deelnemer

Dag Miss Kitty, dank voor het vriendelijke berichtje. Moet ik me bij de ingang melden? Graag laat ik me wegwijs maken. Tot woensdag,
    Lieve grts van een engiszins ervaren sletje/slaafje (dat wat kan hebben), maartje

Deelnemer

Hallo Maartje, wij zijn Regina en Miss Kitty, samen zijn wij de gastvrouwen. Regina is altijd wat eerder ik ben er vanaf 123.00 uur. Je kunt niet verdwalen. We zien je wel binnenkomen. Groet en tot woensdag.

Profielfoto van Rosalie rosalie
    Deelnemer

Dag Miss Kitty en Meesteres Regina, kom graag woensdag 13 mei.
    Als onderdanige slet.
    Lieve groet,
    Rosalie.

Profielfoto van mcbi mcbi
    Deelnemer

Wil graag komen en ga er alles an doen om gepast gekleed mee te doen
    Hoop mn zwarte kap met open rode mond te dragen
    Al mn gaten zijn beschikbaar

Deelnemer

Nou we gaan er een dolle woensdag van maken!

Ik ben ook weer woensdag aanwezig op de BDSM dag en zal leuke spullen mee nemen en graag mensen laten voelen hoe je kan geniet van BDSM

Profielfoto van Kornee kornee
    Deelnemer

Lieve allemaal,

Ik ben helaas verhinderd a.g.v. werk.
    Graag kom ik de volgende keer weer.
    Allemaal een hele fijne dag toegewenst.

Groet,
    Kornee

p.s: in gedachten bij jullie!

Profielfoto van Regina maidregina
    Deelnemer

Zo leuk al die heerlijk en uitnodigende berichten, ik hoop op een hele leuke ongedwongen (of gedwongen) middag.

Wil je een speciale behandeling, spreek ons aan we zullen in het begin niet bijten, dat doen we later wel.

Je mag me altijd een DM sturen of je stuurt een email naar regina@qiuitoy.nl, een beller is sneller,
    maar ja je hebt mijn telefoonnummer niet, dus doen we het met DM of email.

• Deze reactie is gewijzigd 3 weken, 4 dagen geleden door Profielfoto van Reginamaidregina.
    • Deze reactie is gewijzigd 3 weken, 4 dagen geleden door Profielfoto van Reginamaidregina.
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2026 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account