BDSM 12 MAART

Dit onderwerp bevat 26 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 maand geleden door Profielfoto van liefzekerliefzeker.

• Aanmaker
    Onderwerp
    Profielfoto van sexcinema
    sexcinema
    Sleutelbeheerder

BDSM 12 MAART
    Donderdag 12 maart is ons inmiddels welbekende BDSM dag. Meesteres Kitty en Meester Rinus en mogelijk onze host Meesteres Regina maken deze dag altijd extra speciaal. Op elk niveau kan er gespeeld worden. Het samenspel met zijn allen creëert een verschikkelijk geile energie.

Wij als Team Marilyn verzorgen die dag natuurlijk een hapje en een drankje om het ook aan de koffietafel gezellig te maken. De koffietafel is een heerlijke plek om even te a-climatiseren of na te praten.

De cinema is deze dag ook extra ingericht voor de BDSM dag. In de grote zaal zullen ook SM films gedraaid worden voor een heerlijke setting.
    Hier staat ook een Andreaskruis en er zijn meerdere mogelijkheden om iemand vast te kunnen zetten.
    Ook is er een hok om iemand in op te sluiten.
    Een sling, een gyneacologenstoel en de darkroom met gloryholes.

Meesters meesteressen en hun onderdanen zijn natuurlijk allemaal welkom.
    Ben je nieuwsgierig geworden kom gezellig langs.

• Auteur
    Antwoorden
    Profielfoto van Regina maidregina
    Deelnemer

Ik voel me heel mild op dit moment.
    Wie weet ben ik eens niet de strenge meesteres, maar de begrijpende.

Wat zeg ik nou??????

Liefs Regina

Ik heb altijd begrip voor de situatie

Profielfoto van Kornee kornee
    Deelnemer

Goedemiddag,

In Uw strengheid begrijpt U mij.
    Ik ben donderdag aanwezig.

Groet,
    kornee

Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

Jammer ik kan niet moet voor vrijdag NLdoet voorbereiden in mijn Dorp, vrijdag mag ik onze complete Gemeente bestuur doen wat ik ze opdraag, ja heb donderdag even een voorbereiding. Dit in de tuin, wat mijn kindje is van ons verzorgingshuis, in ons dorp gaat voor, het is jammer, volgende maand weer.

Profielfoto van cd els bi cdelsbi
    Deelnemer

Mooie foto ….

Profielfoto van Miss Kitty NL misskittynl
    Deelnemer

Beste organisatie en bezoekers, Meester Rinus en Meesteres Regina,
    Helaas ik ben geveld door buikgriep waardoor een middag met jullie doorbrengen voor mij geen succes wordt. Helaas dus ik ben er dan weer in april! Lieve groet en tik met het zweepje van Miss Kitty NL

Profielfoto van Regina maidregina
    Deelnemer

Lieve bezoekers,

Zoals je leest zijn Meester Rinus en Meesteres Kitty verhinderd, dit vind ik heel jammer maar er zijn
    momenten dat je er niet bij kan zijn, wat de reden ook is, ik wens hun veel sterkte.

Soms zit het mee soms zit het tegen, ik ben morgen zeker aanwezig als me niets overkomt.

Ik hoop op een mooie opkomst en leuke spellen, wil jij hard geef het aan, wil je mild/soft geef het zeker aan.
    Wil je een speels bdsm spel, ik sta er open voor.

Tot morgen lieverds.

Liefs, Regina

Ga jij mij dienen?

Profielfoto van cd els bi cdelsbi
    Deelnemer

Ik switch nog wel eens dus wie weet……er is wat ruimte haha

Profielfoto van liefzeker liefzeker
    Deelnemer

ik kom zeker ben benieuwd hoe alles gaat misschien mag ik hier en daar mee doen

Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

Lieve mrRinus en misskittynl,

Wat jammer dat jullie er dit keer niet bij kunnen zijn!
    MrRinus veel plezier met iedereen opdragen wat ze moeten doen,
    misskittynl heel veel beterschap!

Lieve maidregina,
    fijn dat je er weer bij kan zijn!

We heten iedereen welkom voor een leuke BDSM dag!

liefs,
    Team Marilyn

Profielfoto van Kornee kornee
    Deelnemer

Goedemiddag,

Toch nog , misschien wat laat, een verslagje van afgelopen donderdag 12 maart.
    Ik was blij dat Meesteres Regina er was. En wat was ze lief. Zo anders dan gewoonlijk.
    De dynamiek was anders dan andere keren, Miss Kitty en Meester Rinus worden echt wel gemist.
    Ook Els was erbij en een aantal andere heren.
    Het kwam wat laat op gang maar er werd veel gemasseerd en verwent. De sling is veel gebruikt die middag.
    Op het einde heb ik toch nog klappen gehad en werd mijn intieme delen zeer strak afgebonden. Alles werd paars!
    Toen kwam weer de verbinding met Mijn Meesteres tot stand, wat was ik toen een gelukkig slaafje.
    Ik blijf Marilyn toch een bijzondere plek vinden.
    Bedankt iedereen voor de fijne middag.

Kornee

Profielfoto van liefzeker liefzeker
    Deelnemer

Beste Kornee, ik vind het knap dat jij het fijn vond. Ik kwam een keertje kijken. Maar zou dat nooit als plezier beleven. Het is zeker mooi en goed dat het kan bij Marilyn. Maar nogmaals niks voor mij.

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2026 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account