BDSM 12 MAART

Dit onderwerp bevat 26 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 maand geleden door Profielfoto van liefzekerliefzeker.

• Aanmaker
    Onderwerp
    Profielfoto van sexcinema
    sexcinema
    Sleutelbeheerder

BDSM 12 MAART
    Donderdag 12 maart is ons inmiddels welbekende BDSM dag. Meesteres Kitty en Meester Rinus en mogelijk onze host Meesteres Regina maken deze dag altijd extra speciaal. Op elk niveau kan er gespeeld worden. Het samenspel met zijn allen creëert een verschikkelijk geile energie.

Wij als Team Marilyn verzorgen die dag natuurlijk een hapje en een drankje om het ook aan de koffietafel gezellig te maken. De koffietafel is een heerlijke plek om even te a-climatiseren of na te praten.

De cinema is deze dag ook extra ingericht voor de BDSM dag. In de grote zaal zullen ook SM films gedraaid worden voor een heerlijke setting.
    Hier staat ook een Andreaskruis en er zijn meerdere mogelijkheden om iemand vast te kunnen zetten.
    Ook is er een hok om iemand in op te sluiten.
    Een sling, een gyneacologenstoel en de darkroom met gloryholes.

Meesters meesteressen en hun onderdanen zijn natuurlijk allemaal welkom.
    Ben je nieuwsgierig geworden kom gezellig langs.

• Auteur
    Antwoorden
    Profielfoto van Kornee kornee
    Deelnemer

Hallo,

Zal mijn uiterste best doen om erbij aanwezig te zijn.
    Ik hoop weer op een spannende en boeiende middag!

Groet,
    Kornee

Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

Mag je dat van je Meesteres vragen of je geboeid mag worden Kornee, als je het verdient zal je het wel voelen van haar

Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

hahahahahhahahahha maar je bent wel vaak een trotse onderdaan

Profielfoto van Miss Kitty NL misskittynl
    Deelnemer

Ja ook voor mij wordt donderdag 12 maart weer een dag om naar uit te kijken! Ik neem mijn tuigje weer mee om de liefhebber (s) kennis te laten maken in de sling. En mijn boeien om je vast te zetten aan het kruis, waar iedereen naar je kan kijken terwijl ik je met mijn zwepen laat kennis maken.

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 1 week geleden door Profielfoto van Miss Kitty NLmisskittynl.
    Deelnemer

Oh ja mocht je nog niet weten wat een tuigje is….? een tuigje is van leer en daar kun je een dildo aan vastmaken om jou te gaan laten voelen…en de diepe donkerte te onderzoeken.

Profielfoto van Robw robw
    Deelnemer

Hé hoi. Ik kan me de eerste keer nog goed herinneren @misskittynl. Ik ga kijken of het lukt om erbij te zijn 12 maart. Ook erg nieuwsgierig naar het tuigje

Deelnemer

Vanaf hoe laat zijn jullie er?

Deelnemer

Ik ben vanaf 13.00 uur klaar voor de middag. Ik blijf meestal tot 18.00 uur. Tot donderdag groet van Miss Kitty NL

Deelnemer

Top. Ga mijn best doen om er om 13:00 er ook te zien. Moet ik me. Of voorbereiden voor u @misskittynl

Deelnemer

Ja Robw dat hangt er van af wat je voor jezelf in gedachten hebt. Wil je in de sling een ervaring gaan beleven dan is voorbereiding aangenamer voor beide partijen. Ja wat zal ik zeggen de keuze ligt op dit moment geheel bij jou…Hoe verder dat bepaal ik!

Deelnemer

@missskitty ik laat alles an u over. Bepaalde voorbereidingen redt ik helaas niet gezien het feit dat ik de hele dag onderweg ben. We zien wel

Deelnemer

Lekker slim van me. Ik kan helemaal niet die dag. Ik moet dan nog effe geduld hebben voor de eerst volgende keer. Veel plezier as donderdag

Profielfoto van Regina maidregina
    Deelnemer

Wie o Wie komt?

Liefs, Regina

Profielfoto van Laura TV elem60
    Deelnemer

Ik kan helaas niet!
    Liefs Laura xxx

Profielfoto van cd els bi cdelsbi
    Deelnemer

Ik kom wel…..maar ben meer een lust sletje dus we gaan het zien xxx els

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2026 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account