BDSM 12 FEBRUARI

Dit onderwerp bevat 16 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 maanden geleden door Profielfoto van Miss Kitty NLmisskittynl.

• Aanmaker
    Onderwerp
    Profielfoto van sexcinema
    sexcinema
    Sleutelbeheerder

BDSM
    De tweede donderdag van de maand is het weer zover… BDSM dag. Er zijn meerdere mensen die zowel de dominante als de onderdanige rol kunnen vervullen. Dus het beloofd weer een groot succes te worden.
    Dus ben je nieuwsgierig naar BDSM zou ik zeker op deze dag langs komen.
    In de grote zaal staat een andreas kruis een vrijstaan bed en meedere mogelijkheden om iemand vast te zetten.
    Dus wie gaan we weer allemaal zien???

Team Marilyn

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 maanden, 2 weken geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 2 maanden geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.
  • Auteur
    Antwoorden
    Profielfoto van Regina maidregina
    Deelnemer

Ik ben er 12 februari niet erbij.

Profielfoto van Sissy slut dave daveg
    Deelnemer

Ik ben eerder een keer op een travo dag als sissy sletslaaf aanwezig geweest. Ben onderdanig, dus ben benieuwd of ik de 12e dan ook welkom ben.
    dave

Profielfoto van Cbtslaaf cbtslaaf
    Deelnemer

Ik wil voor de eerste keer komen 12 feb ben een cbt liefhebber

Profielfoto van Bobby bobby
    Deelnemer

Ik kom ook graag langs op donderdag als onderdanige.
    Hou van bondage, exhibitionisme, cbt, assplay.

Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

Staat dat Meester Rinus zou komen, heb besloten om niet meer te komen, als je daar helpt met 3 mensen een dag te draaien en je moet gewoon entree betalen, je neemt veel spullen mee om anderen van te laten genieten, heb ik daar moeite mee, helemaal als je daar nog over hebt gemailt

Profielfoto van Kornee kornee
    Deelnemer

Goedemiddag,

Wordt wel een lastige keuze om te gaan of niet!
    Jammer dat er nu al twee dominanten hebben afgezegd.
    Het was de afgelopen maanden echt een belevenis om daar mijn onderdanigheid te beleven.

Echt jammer!

Groet,
    Kornee

Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

Hi Daveg,

Iedereen is welkom,
    dus we hopen dat je erbij bent!

liefs,
    Team Marilyn

Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

Lieve Rinus,

We vinden het heel jammer dat je het zo ervaart

Liefs,
    Team Marilyn

Deelnemer

Wil even kwijt hier ook jullie hebben mijn telefoon nummer en heb de mailing gestuurd van jullie, ook de opmerking van Regina, maar het is jullie keuze verder, ik heb niets verkeerd gedaan en hoor wat op mijn vraag

Profielfoto van Miss Kitty NL misskittynl
    Deelnemer

Oké ik ben verrast om te lezen wat er allemaal geschreven wordt. Ik begrijp er niet veel van, ik heb het telkens erg naar mijn zin samen met Regina en Rinus. Ik ben wel van plan om er morgen te zijn, rond 13.00 uur. We zien wel hoe het loopt? Groet en tik met het zweepje van Miss Kitty NL

Profielfoto van Miss Kitty NL misskittynl
    Deelnemer

Voor de mensen die morgen willen komen, je bent van harte welkom om kennis te maken met elkaar en wie weet wat voor spel we kunnen spelen ik neem zwepen mee en mijn favoriete tuigje met “de kleine zwarte” om je in de sling te leggen. Heerlijke tepelklemmen en touw om je … te binden. Tot morgen 13.00 uur

Deelnemer

Ik vandaag een zeer goed gesprek gehad en ja we hebben alles denk uitgepraat, jammer dat het zo is gelopen, maar gaan verder dan nu, Donderdag ben ik aanwezig, ook om de lieve Miss Kitty te assisteren en nabij te staan

Profielfoto van Bigeile bttm grizzly1972
    Deelnemer

Ik kom voor eerst op zo’n dag dus ben benieuwd wat ik kn verwachten, bn iig bttm en meer onderdanig……

Deelnemer

Ben onderweg naar Hilversum

Profielfoto van Regina maidregina
    Deelnemer

Ik hoop dat iedereen een fijne dag heeft mogen ervaren.

Veel liefs van Regina.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2026 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account