BDSM 11 DECEMBER

Tags: ,

Dit onderwerp bevat 16 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 maand geleden door Profielfoto van Reginamaidregina.

• Aanmaker
    Onderwerp
    Profielfoto van sexcinema
    sexcinema
    Sleutelbeheerder

Geile bezoekers,

Donderdag 11 December is er weer een BDSM dag. We hebben gezien en gemerkt dat jullie het hartstikke leuk vonden de afgelopen keer. Dus zeker voor herhaling vatbaar. Naast Regina de host van dit feest is er een nieuwe connectie gemaakt met Meesteres Kitty, wat een mooie chemie heeft gebracht.
    Dus laten we er weer een heerlijke dag van gaan maken.
    Ben je nieuw in deze wereld en ben je nieuwsgierig dan is dit je kans om eens te komen voelen en proeven en loslaten.
    Wij zullen zorgen voor een lekkere bittergarnituur en een drankje en de gezelligheid aan de koffietafel. Waar altijd lekker nagepraat kan worden onder het genot van een bakje koffie. Of als je net binnenkomt om heel even te acclimatiseren voor je dat spannende gordijn door gaat.
    Heb je affiniteit met BDSM en is je interesse gewekt? Kom gerust een kijkje nemen iedereen is van harte welkom!
    Vorige keer hadden we besloten dat de BDSM alleen in de grote zaal zou plaatsvinden maar we hebben gezien dat dit moeilijk gaat… Het feest ging los en dus ook overal.
    Wie gaan we zien??

Groetjes Team Marilyn

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 maanden geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand, 3 weken geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.
  • Auteur
    Antwoorden
    Profielfoto van Miss Kitty NL misskittynl
    Deelnemer

Ja zeker, dat wordt vast weer een mooi avontuur zoals afgelopen 13 november ook al was. Hebben jullie de verslagen van Regina al op Fetlife gelezen. En ik Miss Kitty NL, ga er weer een heet verhaal over schrijven in de Massad. Samen met Regina en mr. Rinus was het een heerlijke middag met gewillige en nieuwe slaven die wij mochten laten proeven en voelen hoe het is om onderdanig te “mogen zijn”. Kom ook als je de touwtjes eens uit handen wilt geven en “lekker diepgaand voelen” hoe het is om je eigen wil even uit te schakelen. Een kus en een tikje van de zweep voor je van Miss Kitty NL.

Profielfoto van Regina maidregina
    Deelnemer

Ik geniet nog na van 13 november, wat een zaligheid.
    11 december ben ik natuurlijk jullie hostess/mistress weer.

Heb jij speciale wensen of wil jij een bijzondere ervaring, maar wil/durf je die niet te uiten in het forum, mag je me altijd een prive DM sturen.

Laat het alsjeblieft wel over BDSM gaan.

Misschien kunnen MissKitty, Meester Rinus of Regina jouw wens wel in vervulling laten gaan.

Graag ontmoet ik jullie op 11 december weer, veel liefs en met strenge groet, Regina.

Profielfoto van Robw robw
    Deelnemer

Miss Kitty. Ik ben benieuwd welk verhaal u er van maakt. komt deze ook ergens anders te staan?

Profielfoto van Miss Kitty NL misskittynl
    Deelnemer

Ja Robw dat verhaal komt dan in de Massad maar dat wordt dan pas in het nieuwe jaar gepubliceerd. Maar ik plaats het ook altijd op Fetlife. Kijk maar bij MissKittyNL

Profielfoto van Mikee mikee
    Deelnemer

Heb dit bericht eerder geplaatst maar toen was er niet/weinig serieuze animo.

Hallo mede sexliefhebbers,

Ik zal me eerst even voorstellen, mijn naam is Mike, 27 jaar oud, 1.90m lang, atletische gebouwd, lekker dik geschapen (Ookal zeg ik het zelf) en ben hetero geaard. Sexueel ben ik zeer actief maar heb stiekem een kinky wens die ik graag zou willen laten uitkomen… Ik heb als kink om met 2 geile Tgirls/dames een trio te hebben waar bij ik de ene dame neem / zij me pijpt en ik tegelijkertijd wordt genomen door de ander met een (Met een voorbinddildo voor als het een vrouw is). Heb alle moed bij elkaar geraapt om hier een oproep te doen naar Tgirls/vrouwen die geïnteresseerd zijn hierin / ook een soort gelijke droom hebben en graag met mij deze droom werkelijkheid willen maken. Huis tuin en keuken sex heb ik genoeg en ben echt opzoek naar tgirls/vrouwen die dit ook geil lijken en hieraan mee willen doen. Ben al een tijdje aan het rond snuffelen hier op het forum als ghost bezoeker en heb de cinema nog niet kunnen bezoeken. Als er geïnteresseerde Tgirls/vrouwen zijn die mij een rondleiding door de cinema willen geven hoor ik dat graag. Hoop dat ik voor m’n eerste bericht op het forum niet te extreem overkom maar hey, nooit geschoten is altijd mis…
    Gegroet, Mike

Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

Niks is te gek op dit forum dus wees welkom… Mike
    En kitty super leuk dat je over ons schrijft wij zullen de massad ook bij onze leestafel neerleggen zodat de liefhebbers het in kunnen lezen. En als er animo is, dit blad ook te gaan verkopen.
    Wij hopen jullie 11 December weer allemaal te zien.

Groetjes Team Marilyn

Profielfoto van riknl riknl
    Deelnemer

Ik kom ook misschien, maar……..zijn er op de BDSM dag van 11 december aanstaande TV dames, die in geile glanzende fetish kleding (lak, leer, rubber, nepleer, etc) komen?
    Ik heb een echte fetish voor die kleding………stuur me gerust een privébericht

Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

Ja deze dag zal ik er weer zijn, zal leuke en lekkere BDSM spullen mee nemen en Miss Kitty ook ander lekkers dan , Sint is geweest dus wie weet laat piet de roede achter, pepernoten lusten de bezoekers niet denk ik. Wel neem ik iets mee waar de onderdanen lekker op kunnen worden vast gebonden en ja wie weer neem ik een dildo mee van 11 cm dik, denk wat ik hoor elders , komen veel slaafjes die dan Piet niet kon vinden. Jullie weten kom uit omgeving Deventer, zal dan lekkere Deventer koek mee nemen ook, kan best zijn dat een slaafje moet koek happen hahahahah.

Profielfoto van Bobby bobby
    Deelnemer

Ik zal er zijn. Heb al bericht naar Mrs Regina gestuurd.
    Ben graag vastgebonden onderdaan en zal naakt met boeien aan klaarstaan. En hap graag koek of anders 🙂

Profielfoto van Kornee kornee
    Deelnemer

Geachte MEESTERES Regina,

Ik leef naar 11 december toe.
    Een middag waarin ik graag een lijdend voorwerp ben.
    Waarin U leidend bent.
    Graag vertrouw ik mij aan Uw zorg toe.
    U weet wat het beste is voor mij.
    Mijn wens is Uw genot.
    U te mogen dienen is mijn doel.

Nederige groet,

Uw slaafje kornee

Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

de deur staat open en we hebben er weer zin in wie gaan we zien vandaag ?

Profielfoto van Hans22cm hans-22
    Deelnemer

Nou ik ben benieuwd…

Profielfoto van riknl riknl
    Deelnemer

Het was een gezellige, geile BDSM middag. Dank voor de dwangbuis & masker ervaring, Regina……..en Missy Kitty veel dank voor de heerlijke prostaatmassage en voorbinddildo sessie in de sling…..dat was genieten en smaakt naar meer.

Graag tot de volgende keer!
    XXXX

Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

Dan is het donderdag 11 December, Sint is het land uit, kerstman komt eraan, maar de deuren van Marilyn gingen 11 uur al open, Meesteres Regina en ik Meester Rinus waren druk alles op de plaats te zetten, Meesteres Regina had aan de wand mooie haken al gemaakt, en ja in de achterste ruimte hebben we mijn smalle massagetafel voor bondage neer gezet, wat later bleek een succes was.

Maar wat waren de bezoekers vroeg, rond 11.30 waren al een 5-tal mannen binnen, ze wilden snel voelen waar ze voor kwamen. Ja Meesteres Regina was in de grote zaal bezig om de mannen te vragen, wie vast wou staan, ze voelden de handen, zwepen klemmen en veel meer, waarbij naast gekreun van pijn en genot, al snel zag ik iemand die graag bondage wou, op de tafel dan maar, helemaal in de touwen, nou heb niet vaak iemand zo zien genieten, dit wou hij graag hoorde ik later, ja naast pijn kreeg hij ook genot, ja gekreun hoorde je genoeg, ja net of ze het buiten hoorden, wat waren al een heel aantal mannen binnen gekomen, die veel kwamen kijken.

Ja onze grote vriendin was Meesteres Kitty was ook al binnengekomen, moest me inhouden, wat zag ze er goed uit, ook haar slaafje was goed gekleed. Moest wel lachen ze keken veel naar mijn dildo krukje, waar een dildo van 10 cm op zat, maar ja veel durfden niet, ja ze dachten allemaal aan de voorbind dildo van Meesteres Kitty, die was niet zo dik, daar verlangden veel denk naar, later hebben ze die goed gevoeld, zelf met een veel dikkere dildo als voorbindt later.

Maar het was steeds drukker, overal gebeurde wat, ook de mannen samen waren met elkaar bezig, tepelspel zag je veel, maar gekreun was er ook veel te horen. Ja de middag wilden veel mannen genieten, Meesteres Kitty en Meesteres Regina waren druk met veel zwepen, soms hoorde je ze knallen, maar zag ze ook met liefde slaan.

Ja kan veel meer vertellen als Detail, maar de vele mannen hebben de dag gemaakt die konden genieten van ons, dat niet alleen er was ook nog een stel, Meester en slavin gekomen, waar heel wat mannen van genoten. Als team willen we eenieder bedanken, zeker de mensen van Marilyn, ook voor de hapjes en drinken, die steeds op de tafel staat bij koffie automaat, dus we hopen dat jullie daar ook van gaan genieten.
    Tegen 6 uur zat mijn dag erop, spullen opgeruimd en afscheid genomen van Meesters Regina en de mannen, ja ook van het stel, wat heb ik deze dag weer genoten van de leuke en fijne dingen, maar mag ook wel eens gezegd worden, de mannen hebben het samen een hele mooie lekkere en nette dag van gemaakt, op naar 2026, gedraag jullie netjes het einde van het jaar, zie jullie 8 januari 2026 weer op de BDSM dag, ja noteer het.

Profielfoto van Rickjsw rickjsw
    Deelnemer

Hi Rinus,

Ik ben de Meester van het stel met de Latina die er gisteren was. Bedankt voor de goede zorgen. Zij was even in fire ???? dus ik moest haar brandjes blussen…de volgende keer gaan we haar samen binden en alle tools ???? uitproberen.

Groeten,
    Rick

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2026 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account