Dan is het donderdag 11 December, Sint is het land uit, kerstman komt eraan, maar de deuren van Marilyn gingen 11 uur al open, Meesteres Regina en ik Meester Rinus waren druk alles op de plaats te zetten, Meesteres Regina had aan de wand mooie haken al gemaakt, en ja in de achterste ruimte hebben we mijn smalle massagetafel voor bondage neer gezet, wat later bleek een succes was.
Maar wat waren de bezoekers vroeg, rond 11.30 waren al een 5-tal mannen binnen, ze wilden snel voelen waar ze voor kwamen. Ja Meesteres Regina was in de grote zaal bezig om de mannen te vragen, wie vast wou staan, ze voelden de handen, zwepen klemmen en veel meer, waarbij naast gekreun van pijn en genot, al snel zag ik iemand die graag bondage wou, op de tafel dan maar, helemaal in de touwen, nou heb niet vaak iemand zo zien genieten, dit wou hij graag hoorde ik later, ja naast pijn kreeg hij ook genot, ja gekreun hoorde je genoeg, ja net of ze het buiten hoorden, wat waren al een heel aantal mannen binnen gekomen, die veel kwamen kijken.
Ja onze grote vriendin was Meesteres Kitty was ook al binnengekomen, moest me inhouden, wat zag ze er goed uit, ook haar slaafje was goed gekleed. Moest wel lachen ze keken veel naar mijn dildo krukje, waar een dildo van 10 cm op zat, maar ja veel durfden niet, ja ze dachten allemaal aan de voorbind dildo van Meesteres Kitty, die was niet zo dik, daar verlangden veel denk naar, later hebben ze die goed gevoeld, zelf met een veel dikkere dildo als voorbindt later.
Maar het was steeds drukker, overal gebeurde wat, ook de mannen samen waren met elkaar bezig, tepelspel zag je veel, maar gekreun was er ook veel te horen. Ja de middag wilden veel mannen genieten, Meesteres Kitty en Meesteres Regina waren druk met veel zwepen, soms hoorde je ze knallen, maar zag ze ook met liefde slaan.
Ja kan veel meer vertellen als Detail, maar de vele mannen hebben de dag gemaakt die konden genieten van ons, dat niet alleen er was ook nog een stel, Meester en slavin gekomen, waar heel wat mannen van genoten. Als team willen we eenieder bedanken, zeker de mensen van Marilyn, ook voor de hapjes en drinken, die steeds op de tafel staat bij koffie automaat, dus we hopen dat jullie daar ook van gaan genieten.
Tegen 6 uur zat mijn dag erop, spullen opgeruimd en afscheid genomen van Meesters Regina en de mannen, ja ook van het stel, wat heb ik deze dag weer genoten van de leuke en fijne dingen, maar mag ook wel eens gezegd worden, de mannen hebben het samen een hele mooie lekkere en nette dag van gemaakt, op naar 2026, gedraag jullie netjes het einde van het jaar, zie jullie 8 januari 2026 weer op de BDSM dag, ja noteer het.