Ballsdeep

Dit onderwerp bevat 3 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren geleden door Profielfoto van roodkontjetomotk.

  • Auteur
    Berichten
  • #11559
    Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

    Een bezoekje aan het zuiden van het land. Het was even lastig om het ontmoetingscentrum te vinden, maar toch nog gevonden en bleek nog best wel groot te zijn. Bij binnenkomst trap op en meteen een lokker bij de bar gehaald. Was wel een beetje stom, kom je gekleed binnen, sommigen waren al volledig in het leer, anderen hadden niks aan of iets wat er tussen in zat. Snel naar de lokkers, uitkleden, gympies aan verder in mijn blote kont. Even terug naar de bar om wat koffie te drinken. Suiker en melk moest ik zelf pakken. Ik moest over de bar gaan hangen om erbij te kunnen. Zo lekker uitdagend kontje zei een dame naast me. Mag ik even voelen? Ik knikte. Een hand gleed sensueel over mijn billen naar beneden waar de hand nog even tussen mijn benen door wist te glippen om mijn ballen aan te tippen. Ik voelde een trilling door mijn pik gaan. Als je nog eens zo uitdagend met je kontje over de bar gaat hangen, weet ik niet of ik me kan inhouden om je geen pest te geven. Oh zei ik. Dus ging ik weer over de bar hangen om de suiker en melk terug te zetten. Er gebeurde niks. Je hoeft je niet in te houden als je me een harde klap op mijn billen wil geven hoor. Zei ik. Om me heen werd zachtjes gelachen… Van de barman kreeg ik de huisregels om door te lezen. Was netje voorbedrukt, maar er zat nog een los velletje bij. Er stond op dat Henkie het recht had om iedereen die te dicht bij hem kwam een harde klap op zijn billen te geven. Ik nam het voor kennisgeving aan. Na mijn koffie ging ik maar eens rondkijken. Er waren ergens twee grote kamers waar films werden gedraaid, maar ook wat kleinere kamers met beeldschermen. Ik vroeg aan een stevige bezoeker waar de darkrooms waren. Hij draaiende me in de richting van een klein trapje en gaf me een harde klap op mijn linker bil. Die kant uit zei hij. Dank je, zei ik, waren er maar meer zoals jij. Hij lachte en zei kijk maar uit, ik leg jou zo over de knie, toen ik het trapje opliep. Het was een klein trapje met een draai. Boven was het een beetje schemer. Er zouden 3 darkrooms zijn, waarvan 2 met gloryholes. Ik ging er een binnen en mijn ogen moesten nog even wennen aan de duisternis. Terwijl mijn ogen aan het wennen waren voelde ik al handen die mijn pik, ballen en billen betasten. Ik zag vaag een muur en liep er naar toe. Toen ik de muur aan kon raken voelde ik een soort bankje tegen mijn schenen. Terwijl ik vooroverboog om het bankje te voelen, was er al iemand achter me die mijn billen uit elkaar duwde en met zijn tong op avontuur ging in mijn kontspleet op zoek naar… Al snel had hij gevonden wat hij zocht en begon mijn kontgaatje te masseren met zijn tong. Dit ging me toch iets te snel, ik was net binnen. Ik ging recht op staan en zei tegen degene die achter me bezig was dat we strak wel verder gingen want ik was net binnen. Ik ben hier voor het eerst. Ik zal je even een rond leiding geven zei hij. Om me heen kon ik nu zien dat er al best veel mensen met elkaar bezig waren. We gingen naar de ruimte ernaast. Af en toe voelde een hand aan mijn ballen en pik terwijl we uit de kamer liepen. De volgende kamer was met gloryholes. Er stonden ook al een aantal paraat om behandeld te worden en ook een paar die een behandeling kregen. In de kamer ernaast stonden er ook al een aantal paraat met een aantal die behandeld werden. Kijk zei hij zachtjes, zo werkt het hier. Hij ging voor een bord staan en stak zijn pik door het gat. Aan de andere kant stond er al iemand die zijn pik begon te verwennen. Ik ging achter hem staan en begon zijn billen te strelen, ik kon toch niet zien wat er aan de andere kant gebeurde. Bij het strelen ook zijn ballen niet vergeten. Daarna zijn billen iets uit elkaar gehaald en mijn middelvinger op zijn kontgaatje gelegd. Langzaam begon ik zijn kontgaatje te masseren en merkte dat die zich ging ontspannen en een beetje ging openen. Hij had zijn kontgaatje al ingevet want mijn vinger gleed er moeiteloos naar binnen. Ik trok mijn vinger terug en gaf hem een harde klap op zijn linker bil. Zo dat was lekker zei hij. Dus gaf ik hem ook een harde klap op zijn rechterbil. We gaan verder zei hij zachtjes. Toen we buiten de kamer waren zei hij dat ik moest uitkijken voor Henkie. Hij gaf me snel een omschrijving die redelijk voldeed aan de vent die me de weg naar de darkrooms had gewezen om me daarna een harde klap op mijn kontje te geven. Als je te dicht bij Henkie spankie komt, dan geeft hij je een harde klap op je kont als hij er de kans voor krijgt. Dus zei ik dat ik die al ontvangen had en dat hij me waarschuwde dat hij me zo over de knie zou kunnen leggen. Bij mij kwam hij over als een aardige gast zei ik. Dat is hij ook, iedereen loopt weg met hem, alleen moet je uitkijken dat je hem niet de kans geeft dat hij je op je kontje kan slaan. En jij hebt een mooi uitdagend kontje, dus zou ik maar uitkijken als ik jou was. Speels gaf hij me een klap op mijn kontje. Beneden aangekomen ging hij mij de filmkamers en speel kamer laten zien. Eerst een soort kleine bioskoop zaal waar bijna geen mensen zaten. Daarnaast waren een aantal cabines met bankjes waar ook films in vertoond werden. Hij liep even een lege in om uitleg te geven. In mijn ooghoek zag ik Henkie door het gangetje aan komen lopen. Achter me doken er een paar de cabines in om er snel in te gaan zitten. Ik ging me vooroverbuigen om op het bankje te steunen met mijn handen. Toen ik in positie was stak ik mijn kont iets naar achteren en maakte mijn rug een beetje hol zodat mijn kont uitdagend naar achter stook. Een harde klap op mijn kontje volgde en daarna nog één. Hij kon de verleiding dus niet weerstaan… Dank je wel zei ik tegen hem, terwijl ik weer rechtop ging staan. Je vroeg erom, mompelde hij zo zachtjes zodat alleen ik het kon horen en liep door de aangrenzende zaal in. We volgde hem en kwamen ook de zaal in. Henkie ging op een tweezits bankje zitten. Iedereen in de buurt maakte snel ruimte. Er ontstond een soort van halve cirkel om Henkie waar niemand stond. We liepen voorzichtig net buiten zijn bereik naar de rechterhoek. Er werd me uitgelegd wat er stond en wat je kon gebruiken. Ongeveer in het midden buiten het bereik van Henkie stond een verhoogd bankje waar je op kon leunen. Het was een mooi punt om naar de films te kijken. Dus daar zouden we even naar toelopen en een beetje gaan hangen en kletsen. Terwijl ik er naartoe liep had ik even geen rekening met Henkie gehouden. Een onverwachte harde klap op mijn linker bil was de afstraffing. Snel gingen we samen naar het verhoogde bankje en Henkie zat weer op veilige afstand op het bankje. Ik zei je toch dat je moest opletten zei hij. Moet er nog even aan wennen zei ik. Het hangen ging het lekkerst als ik op mijn elle bogen en onderarmen ging leunen en mijn benen iets gespreid, dus deed ik dat. Even laten ging er iemand achter mijn op zijn knieën. Mijn rondleider ging nu voor me staan en legde zijn handen op het bankje. Als je wil kan je me vasthouden aan mijn armen. Achter me werden mijn billen uit elkaar gehaald, een tongetje ging mijn kontgaatje masseren. Ik voelde mijn kontgaatje zich gaan ontspannen waarna het tongetje naar binnen schoot. Ik slaakte een kreetje en hapte naar adem. Om me heen werd er zachtjes gelachen. Toen het tongetje klaar was met zijn spelletje, voelde ik een dikke duim mijn kontgaatje inglijden. Even laten gleed deze eruit. Ik voelde dat mijn kontgaatje niet sloot maar een beetje open bleef staan, het hunkerde naar meer. Lang hoefde er niet gewacht te worden. Er werd iets naar binnen geschoven wat dikker dan die duim was. Met de eerste stoot was het al binnen, met de tweede stoot al zeker halverwege, met de derde stoot voelde ik al dat hij met zijn buik tegen mijn billen aan beukte en zijn ballen tegen mij aan tikten. Hij zat er nu helemaal in, ballsdeep, dieper kon hij niet. Hard beukte hij zijn pik in mijn gaatje, zijn ballen steeds tegen mij aan tikkend. Stevig hield ik vast. Met een kreun kwam hij klaar. Toen hij eruit was stond een tweede al klaar, mijn kontgatje had zich al een beetje gesloten, maar stond nog open. De tweede ging eerst met zijn tong te werk zodat mijn kontgaatje open bleef staan. Daarna gleed hij soepel bij mij naar binnen. Ik kreunde en om me heen werd er weer zachtjes gelachen en gemompeld. In één stoot zat hij er helemaal in, ook ballsdeep. Ook hij beukte hard tegen mijn kontje maar ik voelde zijn ballen niet tegen mij aantikken terwijl hij toch heel diep naar binnen kwam. Met een kreun kwam hij klaar en bleef nog even met zijn harde pik in mij zitten. Toen stond Henkie op en gaf hem een harde klap op zijn kont. Snel ging hij uit me en ging op veilige afstand staan. Henkie liep op mijn begeleider af, zei iets tegen hem. Draaide hem naar mij toe en gaf hem een harde klap op zijn linker bil. En snel een beetje zei hij nog. Hij ging op zijn knieën achter me op de grond. Mijn billen werden weer uit elkaar uit elkaar geduwd zodat hij vrij toegang tot mijn kontgaatje had, zijn tongetje ging mijn kontgaatje masseren. Ik voelde mijn kontgaatje zich gaan ontspannen waarna het tongetje naar binnen schoot. Ik hapte even naar adem. Diep wist hij zijn tongetje in mijn kontgaatje binnen te brengen. Ik trilde van genot. Hierna was het weer eens tijd om wat koffie te drinken aan de bar en wat te gaan kletsen. Waar eerst de dame zat was nu Henkie aan de bar komen zitten. Om hem heen was weer een lege halve cirkel. Lekker rood kontje heb je, zei de barman. Ja, zei ik, dat is dankzij Henkie. Er werd wat zenuwachtig gelachen. Ik zette de koffie naast Henkie neer. De suiker en melk moest ik weer zelf pakken. Ik moest over de bar gaan hangen om erbij te kunnen. Een harde klap op mijn uitdagende billen kon niet uitblijven. Henkie keek me lachend aan. Even later ging ik weer over de bar hangen om de suiker en melk terug te zetten. Ik bleef nog even extra lang over de bar hangen zodat Henkie me twee keer kon slaan. Pas maar op, zei ik tegen hem, strak ga ik nog bij je over de knie liggen….

    #11582
    Profielfoto van Zaadslet Zaadslet
    Deelnemer

    super geil
    ook diegene die je meteen aan je aars rimde

    #11583
    Profielfoto van Michiel75 michiel75
    Deelnemer

    Super geil verhaal man! Nou heb ik nog meer zin om weer naar de cinema te gaan!

    #11584
    Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

    @rob65 en @michiel75 Ik ben er vaker gerimd, was er erg gezellig, vooral met Henkie die me op mijn billen sloeg. Maar tegenwoordig ga ik liever naar de cinema.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account