ACHTERKLAP: BDSM partners in crime gezocht

Dit onderwerp bevat 16 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 11 maanden geleden door Profielfoto van SurveillantSurveillant.

  • Auteur
    Berichten
  • #8737
    Profielfoto van Surveillant Surveillant
    Deelnemer

    Bericht aangepast op verzoek

    • Dit onderwerp is gewijzigd 5 jaren, 5 maanden geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 5 jaren, 5 maanden geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.
    #8739
    Profielfoto van Surveillant Surveillant
    Deelnemer

    Omdat het oorspronkelijke bericht daar verloren lijkt te zijn plaats ik het alsnog een keertje hier:

    Ik wil iedereen die dit leest uitnodigen om hier hardop samen met mij na te denken over een mogelijk vervolg op de ACHTERKLAP middagen. Ik heb het afgelopen jaar best wel gemerkt dat daarvoor bij sommige Marilyn bezoekers best wel animo voor is. Maar het organiseren blijft moeilijk wanneer je niet precies weet wat mensen op zo’n middag verwachten.
    ACHTERKLAP hield zich tot dusver alleen maar bezig met klassieke OTK spanking (Over The Knee, dus voornamelijk met de blote hand op de blote billen) maar ik wil dit, bij voldoende interesse, uitbreiden met wat minder onschuldige BDSM vormen. Ook seks wil ik daarbij gaan toestaan zolang dat maar gebeurt na onderlinge instemming van alle betrokkenen en met voldoende waarborg van de veiligheid daarbij.
    Alles is daarom wat mij betreft hier bespreekbaar. Van sessies met stopwoorden tot tunnelsessies (alleen ontsnapping aan het eind van de deal) aan toe.
    Deze topic is dus niet bedoeld om hier jouw BDSM afspraakjes te gaan zitten maken. Dat kan overal anders op dit forum! Plaats dus hier alleen een reactie wanneer je serieus wilt meedenken en praten over het organiseren van eventuele BDSM-middagen in de Marilyn. Wat zou je er graag zien wat er wel en niet gebeurt en wil je het wel of niet combineren met seks? Iedereen is vrij om hier te reageren en niemand verplicht zich daarmee tot deelname. De toekomstige oproepen voor ACHTERKLAP sessies zullen dan weer als vanouds hier op het Marilyn forum worden gepubliceerd.
    Iedereen die er niet hier openlijk maar liever persoonlijk met mij over wil discussiëren is vrij om dat via een persoonlijk bericht aan mij te doen. Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

    #8747
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Omdat ik pas kort geleden Marilyn heb (her)ontdekt, heb ik helaas nooit een eerdere Achterklap sessie mogen meemaken. Aan komende sessies wil ik dolgraag meedoen in de rol van lijdend voorwerp.
    Ik ben een biseksuele zestiger en houd ervan geboeid te worden, met touwen of boeien, dat maakt me niet uit. Liefst staand tegen een muur of rek. Is daar een mogelijkheid voor in Marilyn? Een paar haken zouden al voldoende zijn.
    Ik wil machteloos zijn en pijn lijden. Gedoseerde pijn, geen grof geweld, geen klemmen, geen kaarsen, geen naalden of spijkers, geen blijvende schade.
    Klappen krijgen met een plak of iets soortgelijks, daar geniet ik intens van. Liefst op mijn billen die sowieso mijn favoriete erogene zone zijn. Mijn benen en rug kunnen ook wel wat hebben, maar minder dan mijn billen. Publiek erbij is geen probleem. Integendeel, dat maakt het leuker.
    BDSM en seks zijn wat mij betreft onverbrekelijk verbonden. BDSM is voor mij het ideale voorspel. Tussen de klappen door mag ik graag even een man in me voelen. En na de klappen is het een must, liefst liggend in een sling. Anders is de sessie voor niets geweest.
    Mijn handen en mond zijn ook graag bereid om mee te doen. Zolang het maar veilig blijft en ik geen sperma in mijn mond krijg.
    Ik kijk uit naar de eerste sessie en, als er hulp nodig is bij de organisatie of bij de voorbereidingen van een sessie dan hoor ik dat ook graag.
    Louis

    #8748
    Profielfoto van erasmus59 erasmus59
    Deelnemer

    IK heb ook interesse. Ben nog aan het ontdekken en nog zeker niet een topper. Ben paar keer tijdens de Travo dagen in Marilyn tegen een meester opgelopen welke met me wilde experimenteren en me de eerste beginselen heeft bijgebracht. Ik zou dat graag verder uit willen breiden, en ook ik heb net als de reactie hiervoor niets met de extremen wat pijn betreft, geen bloed, kaarsen, verminkingen enz. Wel bondage, vernedering, pijn enz. Ik zou dat dan willen opbouwen, en tegen mensen welke willen kijken hoe ik alles van een meester moet ondergaan of het zelf willen heb ik geen bezwaar. Hoe ver we gaan? tot het niet meer plezierig is. Dus ik wil graag meedoen. oja en als er mensen zijn die nu al willen afspreken met me, stuur gerust een bericht dan maken we snel contact

    #8755
    Profielfoto van tuinman62 tuinman62
    Deelnemer

    Ik ben ook geintresseerd in bdsm als onderdanige.billenkoek en anaal dingen met zweep zijn leuk . Prik en datum met een paar meesteres sse. En het kan leuk worden . bij voorkeur in weekend of avond.

    #8759
    Profielfoto van Surveillant Surveillant
    Deelnemer

    Kijk eens aan! Alvast bedankt voor de allereerste reacties. Graag wil ik nog een keertje toelichten wat ACHTERKLAP precies ook alweer is:
    ACHTERKLAP is een Nederlandse spanking-groep, hoofdzakelijk gericht op homo-, trans- en bi-mannen. Heteromannen en vrouwelijke leden zijn welkom zolang zij akkoord gaan met het feit dat deze groep qua inhoud en thematiek ‘man-gericht’ is en blijft. ACHTERKLAP, billenkoek voor, door en met mannen
    Een Meesteres bij ACHTERKLAP zal dan ook eerder een T-Meesteres zijn maar zoals gezegd sluiten wij vrouwelijke deelname niet uit.
    Ik vuur nu alvast een paar dingen af zoals ik ze in gedachten heb. Het zijn niet de leukste dingen om het over te hebben. Maar ze zijn wel belangrijk. Iedereen is vrij om hierop te reageren.
    Uit de reacties tot dusver maak ik op dat de geïnteresseerden hoofdzakelijk subs zijn met een enkeling die misschien ergens ook wel nieuwsgierig is naar een Dominante rol. Dat is een wel vaker voorkomend verschijnsel en daarvoor heb ik inmiddels al wel een voorstel bedacht om het spel spannend en voor iedereen interessant te houden. Maar daarover pas later meer.
    Omdat BDSM nu eenmaal vaak van doen heeft met het beperken van bewegingsvrijheid zal er aan de sub zeker ook altijd de garantie geboden moeten worden dat er dan geen dingen met hem gebeuren die hij niet wil. Dit zal altijd door alle deelnemers, naar eer en geweten, in onderling overleg moeten worden afgesproken en de deelnemers zullen elkaar hierop steeds moeten blijven controleren. ACHTERKLAP propageert geen onveilige seks en ook niet het toedienen van blijvend letsel en alles wat meer is dan rood/blauwe plekken en striemen. Drugs-, ook poppers-, en alcoholgebruik leiden automatisch tot ontzegging van deelname aan de sessie. Los van dit alles zal deelname nog steeds blijven geschieden geheel op eigen verantwoording en op eigen risico. IK wil het voorlopig hier even bij houden want ik kan me zeker voorstellen dat hier reacties op gaan komen.

    • Deze reactie is gewijzigd 5 jaren, 5 maanden geleden door Profielfoto van SurveillantSurveillant. Reden: tekstcorrectie
    #8770
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Goede toelichting.

    Wat ik wel jammer vindt dat alleen de achterste ruimte gebruikt kan worden.
    Het was daar de laatste keer dat ik er was niet aangenaam wat temperatuur betreft.

    De keren dat ik achterklap heb meegemaakt vond ik prima.

    Groet.

    Misschien een idee om tijdens de achterklap ontmoeting de sling weg te halen en daar kettingen ophangen zodat je iemand vast kan zetten.

    #8771
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Er staat toch een andreaskruis in het toilet. Kan daar geen gebruik van gemaakt worden door het te verplaatsen naar b.v. de ruimte achter de sling?

    #8772
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Lijkt me een prima idee.

    #8773
    Profielfoto van tuinman62 tuinman62
    Deelnemer

    Plaats de sling en andeaskruis zo dat ze beide te gelijk gebruikt kunnen worden . misschien nog een spotje richten op het kruis.

    #8774
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Nog beter!

    #8775
    Profielfoto van Surveillant Surveillant
    Deelnemer

    Ik kom binnenkort toch weer in de Marilyn en dat andreaskruis stond eerlijk gezegd ook al op mijn verlanglijstje. Ik ga zeker eens navragen. Het gebruik van de achterste ruimte voor BDSM en kinky play vind ik helemaal niet verkeerd. Zoiets werkt niet echt goed in een gemengde situatie. Ik weet niet hoe het tegenwoordig daar gesteld is met de temperatuur maar ook daar wil ik best wel eens naar kijken.

    #9122
    Profielfoto van Surveillant Surveillant
    Deelnemer

    Ter info: Op maandag 1 april aanstaande zullen wij met ACHTERKLAP weer aanwezig zijn in de Marilyn. Voornamelijk om proef te draaien met de nieuwe hardere lijn… Lees meer hierover op het Gay/Bi forum.

    #9152
    Profielfoto van Mandytv Mandytv
    Deelnemer

    Ik zou graag willen weten of tijdens de achterklap dagen ook Zusjes welkom zijn en actief mee kunnen doen ?
    ben reuze benieuwd naar deze vernieuwde aanpak .

    Tot snel xxx
    mandy trav

    #9153
    Profielfoto van Surveillant Surveillant
    Deelnemer

    Dag Mandy, vanzelfsprekend mogen zusjes tijdens deze dagen ook meedoen. ACHTERKLAP is weliswaar ‘man-gericht’ maar in ons ledenbestand hebben wij naast mannen, T-mannen, verder FtM en MtF en ook een enkele vrouw als lid. Kortom, zolang je maar van spanking houdt en bereid bent om onze regels qua veiligheid, zowel op seksueel als op BDSM gebied, in acht te nemen dan ben je bij van harte welkom in onze groeps-sessies. Trouwens, goed om te weten: wij nemen nooit de hele Marilyn in beslag met onze activiteiten en wij spelen hoofdzakelijk in het achterste gedeelte. Dus er is altijd nog meer dan voldoende ruimte beschikbaar voor de ‘normale’ bezoekers.
    Hou het Marilyn-forum in de gaten want er zit een heuglijke aankondiging aan te komen voor íedereen die eens wat verder wil proberen te gaan met handtastelijkheden. In ieder geval is er op maandag 6 Mei al weer de volgende ACHTERKLAP bijeenkomst. Spelregels en verdere informatie zullen uiterlijk volgende week hier op het forum beschikbaar zijn.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account