8 November travo dag in kerst sfeer

Dit onderwerp bevat 5 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 4 maanden geleden door Profielfoto van Anoniem.

  • Auteur
    Berichten
  • #15092
    Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

    Dit keer is het vroeg in de maand, ben weer aanwezig zonder pepernoten, maar wel wat lekkers, heb me speeltjes weer bij me, maar ook de nieuwe zwepen deze keer. Laten we met kerst de vrouw die ons altijd verwent, nu eens gaan verwennen, zou leuk zijn dat jullie wat lekkers mee nemen voor onze lieve gastvrouw Mammie. Zij is altijd het zonnetje in huis al meer als 25 jaar, verwen haar met lekkers of een ander leuk cadeau, dit zou lief zijn met de kerst.

    #15093
    Profielfoto van Royanna royanna
    Deelnemer

    Hoi MrRinus,

    Ik denk dat je 8 december bedoelt? ?
    Als het goed is ben ik er ook weer bij, erg veel zin in!

    ??? Royanna

    #15094
    Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

    Ja 8 December een foutje van me, te veel bezig met Sinterklaas, of ik niet in de zak ga nog

    #15095
    Profielfoto van ladyjane ladyjane
    Deelnemer

    Travodame LadyJane is donderdag 8 december ook aanwezig. Zij komt vroeg in de middag en is dan beschikbaar voor een stevige stoere dekhengst.

    #15096
    Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

    Heb je gemist lekkertje lady jane, lief dat ik je weer zie

    #15097
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Donderdagmiddag 8 december wil ik ook langskomen? Ik hoop op een paar geile travo’s om mee te spelen. Liefst gekleed in zwart latex, lak, leer of shiny kleding met laarzen. Hmmmm

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account