30 APRIL KONINGINNEBAL

Dit onderwerp bevat 36 reacties, 18 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 maanden, 1 week geleden door Profielfoto van Janwilemjanwilem.

• Aanmaker
    Onderwerp
    Profielfoto van sexcinema
    sexcinema
    Sleutelbeheerder

KONINGINNEBAL
    He Lieverds,
    Donderdag 30 April komt er een Trans Travo Crossdressers KONINGINNEBAL gehost door Diana & Odette.
    We willen er een ouderwets gezellige dag van gaan maken.
    Oranje Hapjes en Drankjes en als klap op de oranje vuurpijl een Miss verkiezing.
    Deze keer zal de winnaar €100 shop tegoed winnen. Dus Queens of het kan natuulijk ook een King, zijn trek je mooiste oranje outfit aan. En voor de liefhebbers Fuck The Queen.

Entree voor dit evenement is voor iedereen €15

P.S. Maar goed nieuws op de normale Trans Travo en CD dagen krijgen de Travo’s (T-Girls) in vervolg weer GRATIS entree.

Wie gaan we allemaal zien….

Liefs Team Marilyn

• Auteur
    Antwoorden
    Profielfoto van Sarah89 sarah89
    Deelnemer

Onverwacht ben ik toch gekomen en was super gezellig! Goed verzorgd weer qua hapjes en drinken. Heb mij prima vermaakt, volgende keer mogen er nog meer mannen zijn 😉

Kus Sarah

Profielfoto van Royanna royanna
    Deelnemer

Mensen wat was het weer een heerlijk feestje. Dank jullie wel team Marilyn voor de fantastische organisatie. Super verzorgd, alles in het oranje versierd. En heerlijke hapjes en drankjes. Wat een werk hebben jullie ervan gemaakt. Ik voel me iedere keer als ik bij jullie op bezoek mag komen weer welkom, veilig, en gewaardeerd. En wat zag iedereen er weer mooi uit. Maar ja, zoals altijd sprong LadyJane er echt weer uit, verdiend gewonnen hoor! Tot snel weer !

Liefs, Royanna

Profielfoto van Vera veraatje
    Deelnemer

@ladyjane Gefeliciteerd!!! Zo verdient lieverd♥️????????????♥️????️. Groetjes Vera

Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

Lieve @ladyjane, van harte gefeliciteerd! Absoluut de terechte koningin!
    Team Marilyn, weer bedankt voor de hapjes en drankjes. Echt uitgepakt. Ik voelde me totaal verzorgd.
    Het was een feestje in hogere, oranje sferen. Iedereen was feestelijk gekleed en het was weer o zo gezellig! Ik heb me weer met lieverds goed kunnen uitleven.

Laura xxx

Profielfoto van ladyjane ladyjane
    Deelnemer

Lieve allemaal,

Wat een leuk koninginnebal was het gisteren. Ik ben er nog helemaal beduusd van dat ik gewonnen heb.

Thuisgekomen heb ik al mijn ”50 Shades of Orange” gesorteerd en gewassen.
    Ik heb een foto van mij als “Hare Majesteit” naar Marilyn gestuurd. Deze mag gebruikt worden.

Tot een volgende keer,
    Kus, Queen LadyJane

Profielfoto van Janwilem janwilem
    Deelnemer

Viel met mijn neus in de boter! ik was laat maar ben heerlijk gepijpt en heb ook weer genoten van Els! m’n tepels doen nog zeer van het bijten 😉 Majesteit

6 reacties aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2026 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account