Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 4 maanden, 3 weken geleden door .
-
Onderwerp
-
Zal je altijd zien. Mijn 1e keer naar Marilyn. Ik zit om half 11 klaar in de trein van Amsterdam naar Hilversum. Ik beweeg me tussen gevoelens van zenuwen en geile spanning. Dan hoor ik de conducteur droog omroepen: “De trein rijdt niet, er is een wisselstoring”. Uiteindelijk in de stoptrein belandt – die gaf nog wel Hilversum aan op het bord – en die trein vertrok. Aangekomen in Weesp kreeg ik wederom de horen dat de trein niet verder zou rijden. Zucht. Enfin, uiteindelijk via Utrecht Centraal in Hilversum terecht gekomen. Maar wel 1,5 uur laten dan ik gewild.
Vanaf het station is het 2 minuten lopen, dat is wel lekker. Toen ik bij Marilyn binnenkwam, kreeg ik al een gevoel dat het druk zou zijn. En dat bleek het geval. Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan door het personeel. Dat vond ik super fijn. Met een handdoekje en sleutel voor het kluisje op zak, ging ik mij omkleden. Dat was al reuze spannend. Bovendien kwam ik daar iemand tegen die ik kende, maar nog nooit in levende lijve had gezien. Zij was zich ook aan het omkleden.
Eenmaal klaar, liep ik in mijn kousen, jarretel, string, jurkje en pruik door het gordijn naar achter. Ik kwam uit bij de sling en daar werd iemand in geneukt. Er stonden zo’n 6 mensen te kijken hoe dat ging. Ik voelde me wat opgelaten, want ik werd ook bekeken. Een mooie T-girl stond ook een man te pijpen en liet zich staand neuken. Heerlijk gezicht.
Op een gegeven moment liep ik door naar de bankje die achter de sling staan. En daar ging ik zitten. Al snel kwam er een prachtige t-girl tegenover me zitten. Ze keek me indringend aan en dwaalde met haar blik af naar mijn pik. Ik streelde mijn pik een beetje. Toen zat ze plots naast me en schoof mijn string opzij. Mijn stijve pik stond kaarsrecht. Ze nam mijn pik in 1 keer in mijn mond en begon mee heerlijk te zuigen. Owh wat pijpte zij me goed. Ze ging er heerlijk voor liggen en ik liet mij ook neerploffen op de bank. Ik duw mijn vinger een heel klein beetje in haar mannenkutje. Het duurde niet lang voordat ik moest spuiten, ik zei het ook, maar zij pijpte zalig door. Ik spoot een gigantische lading in haar mond en zij slikte zonder aarzeling door. Wow, wat was dat lekker.
Inmiddels was er een man bijgekomen die zij ook een pijpbeurt gaf. Ik moest wat bewegen en wilde de andere ruimtes verkennen, dus ik stond op. Ik had al iemand anders zien staan en toen ik langs liep streelde hij mijn billen. Wij keken elkaar even aan. Aangekomen in de andere ruimten, zag ik wat mensen film kijken. Maar ik had door dat ik behoorlijk bekeken werd. Goeie zaak, maar ben ik niet gewend.
In dat moment besloot ik om deze 1e keer op die manier af te sluiten. En de 29e (trein meewerken aub) wat vroeger te komen en wat langer te blijven. Ik weet nu hoe het is en hoe het gaat.
Ik vond het intens en dat was wennen. Maar ik vond het ook verrukkelijk en dat smaakt naar meer. Liefs, Lau
X
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.